Zamestnanci – Právomoci

Ak máte v Amabels vytvorenú prevádzku, jednotlivým zamestnancom môžete prideľovať role, ktoré znamenajú určité oprávnenia v Backoffice. Tieto oprávnenia sa vzťahujú na to, čo bude konkrétny zamestnanec vidieť, čo bude mať skryté a čo bude môcť len prezerať alebo aj editovať.

Role zamestnancov

V Amabels poznáme tri druhy oprávnení: 

  • Majiteľ: Najvyššia právomoc
  • Manažér: Nadradená vo vzťahu k Pracovníkovi a podradená vo vzťahu k Majiteľovi
  • Pracovník: Najnižšia právomoc

Tieto nastavenia nájdete vždy v detaile konkrétneho zamestnanca, v poli „Oprávnenia“. Po kliknutí sa vám zobrazí hlbšia úroveň, kde jednu z právomocí vyberte. Zamestnanca potom uložte pomocou tlačidla „Uložiť“ na karte „Info“.

Oprávnenia každej role sú rozpísané nižšie z pohľadu povolení, zákazov a predvolených nastavení.

Rola: "Majiteľ"

Povolenia:

  • Majiteľ vidí všetky údaje a hodnoty v rámci celej prevádzky
  • Môže upravovať všetky nastavenia v rámci celej prevádzky
  • Môže pridávať a meniť všetko v rámci celej prevádzky
  • Môže pridať ďalšieho majiteľa, ktorý ho môže potom zmazať (ideálne v prípade, že odpredávate prevádzku)
  • Dokáže sa dostať do prevádzok, do ktorých bol pozvaný a ktoré vytvoril
  • Ako jediný má v menu danej prevádzky položku „Biznis“, do ktorej má na základe toho prístup. Položka biznis obsahuje obchodné údaje prevádzky, faktúry a pod.

 

Zákazy:

  • Majiteľ nemá žiadne zákazy

 

Predvolené nastavenia:

  • Právomoc „Majiteľ“
  • Začiatok pracovného pomeru Majiteľa je automaticky stanovený na deň vytvorenia prevádzky
  • Otváracie hodiny sú automaticky nastavené podľa otváracích hodín prevádzky
Rola: "Manažér"

Povolenia:

  • Manažér vidí všetky údaje a hodnoty v kalendári, v office časti a v profile prevádzky
  • Môže upravovať všetky nastavenia v rámci prevádzky, v ktorej bol vytvorený
  • Dokáže sa dostať do prevádzok, do ktorých bol pozvaný a ktoré vytvoril
  • Môže meniť právomoc zamestnancom s oprávneniami „Pracovník“, ale iba na právomoc „Manažér“ a „Pracovník“

 

Môže pridávať a meniť:

  • Zmeny pre všetky entity – zamestnancom, službám aj prevádzke
  • Objednávky
  • Služby
  • Zamestnancov
  • Nedostupnosti
  • Blokované časy
  • Zákazníkov

 

Zákazy:

  • Manažérovi sa v menu nezobrazuje položka „Biznis“, do ktorej na základe toho nemá prístup
  • Nemôže meniť právomoc zamestnancom s oprávneniami „Majiteľ“ a „Manažér“
Rola: "Pracovník"

Povolenia:

  • Kalendár
    • Vidí všetko a môže upravovať všetko
  • Zmeny
    • Vidí všetko
    • Nemôže nič upravovať
    • Nemôže mazať zmeny (ak by sa pracovník náhodou dostal na upravovanie zmien, má tam deaktivované tlačidlo pre uloženie)
  • Administratíva
    • Objednávky
      • Vidí tabuľku a kanban, môže otvoriť, meniť a pridávať nové objednávky
    • Služby
      • Vidí tabuľku a kanban
      • Službu môže otvoriť, ale nemôže editovať a ani pridávať nové služby
    • Zamestnanci
      • Vidí tabuľku a kanban
      • Zamestnanca dokáže otvoriť, ale nemôže editovať a ani pridávať nových zamestnancov
    • Nedostupnosti a blokované časy
      • Vidí tabuľku a kanban
      • Nemôže otvoriť konkrétnu (už vytvorenú) nedostupnosť, blokovaný čas a ani pridať nové
    • Zákazníci
      • Vidí tabuľku a kanban rovnako, ako ostatní
      • Môže detail zákazníka zobraziť, pozrieť si jeho históriu a pridať mu objednávku.
      • Zákazníka nemôže však pridať, nefunguje mu to ani cez plus tlačidlo v pravom dolnom rohu (táto možnosť tam nie je) a ani cez vytvorenie novej objednávky (tlačidlo tam síce má, ale po kliknutí – myslíme tlačidlo vo výbere zákazníkov – na toto tlačidlo je všetko deaktivované).
    • Nastavenia profilu prevádzky
      • Zamestnanec je v profile prevádzky v režime pozorovateľa, čiže vidí všetko, môže skrolovať, ale nemôže nič upravovať

 

Zákazy:

  • V menu sa mu nezobrazuje položka „Biznis“, do ktorej na základe toho nemá prístup

Súvisiace návody

Zamestnanci

Detailný prehľad tabuľky zamestnancov a popis vytvorenia zamestnanca.

Ďalšie návody

Vloženie iFrame – rezervačného formulára na web

Ako vložiť manuálne kód pre rezervačný proces do svojej webstránky bez developera.

iFrame

Ako preniesť rezervačný proces z Amabels na vašu webstránku.

Objednávka – pomocné texty

Tento návod podrobne rozpisuje všetky pomocné texty, ktoré sa zobrazujú pod poľami v detaile objednávky.

Ukončovanie objednávok

Aké všetky možnosti existujú v Amabels pre ukončenie objednávok a pravidlá ich automatického ukončovania.

Statusy – stavy objednávok

V tomto návode sa dozviete, aké všetky stavy objednávok v Amabels existujú a ako sa do nich objednávky môžu dostať.

Objednávky

Kompletný prehľad funkcionalít zobrazenia a detailu objednávky. Postup vytvorenia objednávky.