
Ak máte v Amabels vytvorenú prevádzku, jednotlivým zamestnancom môžete prideľovať role, ktoré znamenajú určité oprávnenia v Backoffice. Tieto oprávnenia sa vzťahujú na to, čo bude konkrétny zamestnanec vidieť, čo bude mať skryté a čo bude môcť len prezerať alebo aj editovať.
Role zamestnancov
V Amabels poznáme tri druhy oprávnení:
- Majiteľ: Najvyššia právomoc
- Manažér: Nadradená vo vzťahu k Pracovníkovi a podradená vo vzťahu k Majiteľovi
- Pracovník: Najnižšia právomoc
Tieto nastavenia nájdete vždy v detaile konkrétneho zamestnanca, v poli „Oprávnenia“. Po kliknutí sa vám zobrazí hlbšia úroveň, kde jednu z právomocí vyberte. Zamestnanca potom uložte pomocou tlačidla „Uložiť“ na karte „Info“.
Oprávnenia každej role sú rozpísané nižšie z pohľadu povolení, zákazov a predvolených nastavení.
Rola: "Majiteľ"
Povolenia:
- Majiteľ vidí všetky údaje a hodnoty v rámci celej prevádzky
- Môže upravovať všetky nastavenia v rámci celej prevádzky
- Môže pridávať a meniť všetko v rámci celej prevádzky
- Môže pridať ďalšieho majiteľa, ktorý ho môže potom zmazať (ideálne v prípade, že odpredávate prevádzku)
- Dokáže sa dostať do prevádzok, do ktorých bol pozvaný a ktoré vytvoril
- Ako jediný má v menu danej prevádzky položku „Biznis“, do ktorej má na základe toho prístup. Položka biznis obsahuje obchodné údaje prevádzky, faktúry a pod.
Zákazy:
- Majiteľ nemá žiadne zákazy
Predvolené nastavenia:
- Právomoc „Majiteľ“
- Začiatok pracovného pomeru Majiteľa je automaticky stanovený na deň vytvorenia prevádzky
- Otváracie hodiny sú automaticky nastavené podľa otváracích hodín prevádzky
Rola: "Manažér"
Povolenia:
- Manažér vidí všetky údaje a hodnoty v kalendári, v office časti a v profile prevádzky
- Môže upravovať všetky nastavenia v rámci prevádzky, v ktorej bol vytvorený
- Dokáže sa dostať do prevádzok, do ktorých bol pozvaný a ktoré vytvoril
- Môže meniť právomoc zamestnancom s oprávneniami „Pracovník“, ale iba na právomoc „Manažér“ a „Pracovník“
Môže pridávať a meniť:
- Zmeny pre všetky entity – zamestnancom, službám aj prevádzke
- Objednávky
- Služby
- Zamestnancov
- Nedostupnosti
- Blokované časy
- Zákazníkov
Zákazy:
- Manažérovi sa v menu nezobrazuje položka „Biznis“, do ktorej na základe toho nemá prístup
- Nemôže meniť právomoc zamestnancom s oprávneniami „Majiteľ“ a „Manažér“
Rola: "Pracovník"
Povolenia:
- Kalendár
- Vidí všetko a môže upravovať všetko
- Zmeny
- Vidí všetko
- Nemôže nič upravovať
- Nemôže mazať zmeny (ak by sa pracovník náhodou dostal na upravovanie zmien, má tam deaktivované tlačidlo pre uloženie)
- Administratíva
- Objednávky
- Vidí tabuľku a kanban, môže otvoriť, meniť a pridávať nové objednávky
- Služby
- Vidí tabuľku a kanban
- Službu môže otvoriť, ale nemôže editovať a ani pridávať nové služby
- Zamestnanci
- Vidí tabuľku a kanban
- Zamestnanca dokáže otvoriť, ale nemôže editovať a ani pridávať nových zamestnancov
- Nedostupnosti a blokované časy
- Vidí tabuľku a kanban
- Nemôže otvoriť konkrétnu (už vytvorenú) nedostupnosť, blokovaný čas a ani pridať nové
- Zákazníci
- Vidí tabuľku a kanban rovnako, ako ostatní
- Môže detail zákazníka zobraziť, pozrieť si jeho históriu a pridať mu objednávku.
- Zákazníka nemôže však pridať, nefunguje mu to ani cez plus tlačidlo v pravom dolnom rohu (táto možnosť tam nie je) a ani cez vytvorenie novej objednávky (tlačidlo tam síce má, ale po kliknutí – myslíme tlačidlo vo výbere zákazníkov – na toto tlačidlo je všetko deaktivované).
- Nastavenia profilu prevádzky
- Zamestnanec je v profile prevádzky v režime pozorovateľa, čiže vidí všetko, môže skrolovať, ale nemôže nič upravovať
- Objednávky
Zákazy:
- V menu sa mu nezobrazuje položka „Biznis“, do ktorej na základe toho nemá prístup
Súvisiace návody
Zamestnanci
Detailný prehľad tabuľky zamestnancov a popis vytvorenia zamestnanca.